Διαδραματίζεται η σκέψη με το συναίσθημα και ανορθώνεται το ανάστημα, σε υψίπεδα του οροπέδιου της αλλοίωσης του είναι μας, με τα εφόδια του ανθρωπολογιστικού κανόνα, επιβίωσης των αρμάτων ζωής.
Ταράζονται τα ύδατα και οι πορείες και οι διαδραματίσεις τους, δε θα γίνουν στόχαστρο,
Παρά θα αποτελέσουν τα δυναμικά πεδία της ανόρθωσης του εγώ τους, σ’ αντίθεση με την υποτακτική συνταγή Γολγοθά, που ‘χουμε.
Έτσι ώστε να κληθούμε να απολαύσουμε και να σταθεροποιήσουμε τις διαβουλεύσεις των συσχετισμών των υπάρξεών μας, με τις δηλώσεις τάχα του υπαρξιακού κλωνισμού του θεαθήναι όλων των δράσεων και επιδράσεων, στόχων και συσχετισμών με θέματα και θεάματα αγωγής και διαγωγής αυτών.
Στροβιλίζονται οι αγέρηδες, μπροστά στο παρουσιαστικό μιας τυχαίας ή μιας επιβεβλημένης καταιγίδας,
Με τέτοιο τρόπο, ώστε να συνουσιαστεί ο κεραυνός της δυναμικής παρουσίας, με την καταιγίδα, και χωρίς να τεθούν προς κλωνοποίηση,
Για να νιώσουν και να αντιληφθούν διάφορα με διαφορά συναισθήματα και ποτέ παραπαίοντας στης αλήθειας το επιστέγασμα,
Παρά ενισχύοντας και παιδεύοντας συστατικές επιστολές του διαγεγραμμένου προσωπικού, με ασφάλεια και ποτέ ανασφάλεια, σε επιτακτική προβολή και ποτέ προσβολή του θεάτρου παραλόγου.
Αυτού που επικαλούνται κάποιοι και ανταποκρίνονται και κατ’ αρίστην καταγωγήν νομίζοντας πως υπηρετούν επάξια την προέλευση της παραϊατρικής τους ταυτότητας,
Τόσο καθοριστικά, ώστε να θέσουν σε κινδύνους, ορμές και εξορμήσεις τους, με το τρελό κι αναίτιο ρυθμό της αποσυντόνισης και απαρίθμησης των σφαλμάτων,
Εκείνων που μπροστά μας, καιρό τώρα θάφτηκαν στη χωματερή που ‘ναι κι ο τόπος προέλευσης και καταγωγής τους συγχρόνως.
ΑΝΝΑ ΖΑΝΙΔΑΚΗ
Σημείωση: Ο πίνακας είναι της Olivia Afionis.